Image Alt
  /  Про Проєкт

“Думай глобально, дій локально!”

Бренд ROUSSIN за підтримки Українського Культурного Фонду запустив проєкт SAFE FASHION#безсекундижиття. Головна мета fashion ініціативи покращити стан безпеки на дорогах та зменшити кількість ДТП за участю пішоходів. До того ж проєкт має значний вплив на освітній процес та виховання у дітей свідомого ставлення до своєї безпеки.

В межах першого проєкту, що реалізувався у 2020 році, ROUSSIN створили 3000 дизайнерських рюкзаків зі світловідбивними елементами. Рюкзаками бренд безкоштовно забезпечив дітей молодшого шкільного віку міста Сміли, Черкаської області. Вибір географії невипадковий, адже саме в Смілі сестри Серафима та Софія Русинович, засновниці  ROUSSIN, провели своє дитинство, а глобальні плани змін можливо реалізувати лише починаючи з найближчого кола людей.

Восени 2020 року у місті Сміла був організований Тиждень Безпеки Руху. Команда бренду підготувала спеціальні відео про правила дорожнього руху та важливість рефлективу, які були продемонстровані учням 15-ти шкіл міста.

«Наше свідоме “Я” часто прагне врятувати Всесвіт: зупинити глобальне потепління, забезпечити їжею всіх голодних чи хоча б перерахувати кошти в фонд захисту тварин, що живуть на іншому континенті. Але змінити цей світ ми зможемо, якщо почнемо піклуватися про найближче оточення – про людей, з якими вітаємося вранці, з ким стоїмо в черзі, або обмінюємося поглядами на світлофорі. Адже ті, кому потрібна допомога і турбота – на відстані витягнутої руки. Планета не потребує порятунку, вона просто хоче, аби ми навчилися підтримувати один одного. Думай глобально, дій локально!», – вважає дизайнерка Софія Русинович.

Цьогоріч команда ROUSSIN виготовить 2500 світловідбивних рюкзаків та безкоштовно забезпечить ними дітей середнього шкільного віку міста Павлоград. 

«Ми завжди будемо популяризувати відповідальну та безпечну моду, яка віддзеркалює наявні проблеми суспільства та реагує на них. Наш проєкт – це можливість змінити стереотипний погляд на рефлективний одяг та культуру споживання світловідбивачів. Адже у темний час доби чи за умов поганої видимості одяг зі світловідбиваючими елементами стає помітний на відстані 100-130 метрів, у такий спосіб знижуючи ризик виникнення ДТП за участю пішоходів в 6,5 разів», – наголошує дизайнерка Софія Русинович. 

Крім того, у вересні 2021 року у Павлограді для учнів 19 шкіл бренд ROUSSIN проведе виховну роботу та презентує власний пізнавальний фільм, в якому автоспортсмени тестують видимість звичайного та рефлективного одягу на дорогах та демонструють варіанти аварійного гальмування. 


SAFE FASHION – #безсекундижиття, поєднуючи потреби культурної та соціальної сфери, є інноваційним проєктом та реалізується за підтримки Українського Культурного Фонду. Наразі fashion ініціатива бренду ROUSSIN залишається для інших міст України прикладом підвищення безпеки на дорогах, а також сприяє в Україні формуванню та розвитку відповідального, соціального та безпечного напрямку у сфері моди.

Крім того, резиденти Ukrainian Fashion Week мають на меті створити рух STREET ROUSSIN, присвячений культурі на дорогах та популяризації рефлективного одягу у суспільстві.

Бренд наголошує: “Рефлективний одяг – не стереотипний атрибут,

а сучасна необхідність кожного!”